Tacku LM.C ~ Sthlm dag 2

Idag har vi mest sprungit omkring i de stora varuhusen. Skulle egentligen gått ut till skeppsholmen också för att kolla på lite museum, men...det är verkligen en MASSA dimma överallt, så vi tog fel bro, å hamnade vid slottet istället :P

Valde föresten HELT FEL SKOR att ha på mig. Min svarta stövlar är verkligen inte till för att vandra långa sträckor med.
Har ont så jag vet inte hur länge jag orkar stå upp just nu efter att ha hoppat runt på konserten å allt (0___o)!!

Anyway

Sen var det dags att bege sig till Tyrol å LM.C konserten ^^
Tog Djurgårdsfärjan dit, å fick en ganska bra plats i kön.
men (!)
när vi stod å väntade på att få komma in (det blev för övrigt svinkallt att bara stå rakt upp å ner i typ 2 timmar) ...då säger han plötsligt att han nog inte vill gå in på konserten !! försökte övertala honom ett tag, men aja, vill ju inte tvinga honom till någonting han inte vill. (hehe jag tänkte ju fortfarane gå in å ha kul iaf ^^)

Konserten var UNDERBAR !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
Maya (sångaren) var var jättesöt när han hoppade runt som en liten glad gummiboll. först snacka de mest japanska, sen  hade de en liten lapp där de läste meningar som "har ni kul" "hej" "toppen" å tack (men han uttalade det "tacku")osv 
En översättare som kunde japanska kom upp på scenen ocskå när Maya ville säga nånting mer än bara yohoo, å hej
( hon hette Linnea btw ^^)

Den här gången klarade jag mig ifrån att få en fan-girl attack å grina å ha mig också.
Hade enbart jäkligt kul. Var bara typ 3 låtar som jag inte kände igen (antagligen från nyaste CD´n som jag inte orkat lyssna på så mycket än) men resten kände jag igen å älskade varje minut.
(å JA Karro, de spelade"Sentimental Piggy Romance" = Gris låten <333)
 Vet inte om jag kan säga att det var riktigt samma som på Miyavi konserten, men nästan att detta slog Kaggra konserten iaf !!!!!!!!!!!!!

Efter konerten blev det att jag köpte ganska mycket LM.C prylar(dyrt blev det) ~ En Hood tröja, Turne T-Shirt, vristband å 2 nyckelringar (var snäll å köpte till Edo också, trorts att han banga :P)

Fick panik när jag kom ut å såg att färjorna inte gick på kvällen/natten.
Såg en taxi å fick finna mig i en dyr taxifärd genom stan till hotellet >___<
 



Imorrn sätter vi oss på tåget 9.44 antar att vi är tillbaka i Borlänge runt 12 så får vi se vad vi hittar på.
Antar att båda är ganska trötta efter allt runtspringande, men lite Kupolen å sightseeng i Ornäs kanske vi hinner med iaf :)
Nä, nu ska här sovas ~ Gnatt Gnatt


Kommentarer
Postat av: nath

kul!!! haha

2009-02-08 @ 12:09:53
URL: http://nmoll7.blogg.se/
Postat av: Anonym

ååh, grislåten! :)

2009-02-08 @ 19:59:20

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0