PROPELLERN

Oj, nu var det ett tag sen det blev uppdaterat här, men men...så kan det ju va ibland som sagt ^^

Vaknade idag å visste först inte vart jag var, å framför allt vad jag skulle göraidag. Tog mig säkert 5 minuter att bara sitta i sängen å tänka på vad som skulle händaidag.Kom på att det ju var PROPELLERN idag ^^
Förra året var roligt, å det var kul i år också.
Gick på 2 kontaktsamtal. Ett med Proffice å ett med Handelsbanken. Båda som jag fick prata med var jättesnälla. Så jag ska skriva in mig på Proffice tror jag, å ska ringa till bankchefen i både Falun å Borlänge å be dom om ett personligt möte så jag kan ge dom mitt CV :D

Har kommit på att jag nog har ganska tur i spel förresten ^^
Vann både biobiljett, nån slags krok (minns inte vad den heter men iaf)å sen vann jag en PULLVERSLÄCKARE :P hehe De ni !!! är alltid bra att ha!
Å som vanligt blev det MASSA godis å pennor etc. Det gäller att vara så tarv man bara kan under sånna här dagar ^^

Åkte hem efteråt för att byta om, å fixa lite. Se om man får lite plugg gjort också *börjar bli nervös nu, hoppas det går bra*
Kommer  bli en intensiv  period, men har jag tur så är det mindre än en vecka kvar nu.

Min å Kims hemmlis kommer avslöjas snart Gök, så du får hålla dig ett tag till hehe ^^

Ska bli kul med kårkväll också, har en kännsla av att det nog kommer bli lite folk den här gången ^^ KUL !!

Ses då!!
    

Kommentarer
Postat av: mälin

vad är tarv? är det samma sak som hång?

2009-02-19 @ 11:25:01
URL: http://lessisbore.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0