Körklar !!

Så var den "stora" hemligheten ute ^^
Jag har tagit körkort (antar att det nog är en större händelse för mig personligen, men delar med mig av detta iaf)
Hade ju egentligen velat berätta det face-to-face för dom som inte vetat om det än, men nu blev det inte så...

haha Gök - håller med dig lite, ganska töntig hemlighet, men det var MIN hemlighet.
Har iaf hållit på att ta körkortet i mer än ett halvår nu.

* Skrev in mig på YA Trafikskola den 16 juni förra året - (för dom få som lusläste "min underbara sommar 2008" så såg ni kanske att jag skrivit "Hemmlis" som en av punkterna - så där var den hemmlisen avslöjad också ^^ )

* Hade första körlektionen den 4 September  - sen dess  har det bara varit köra köra å plugga plugga teori.

* Hade teori-provet nu i torsdags.....(dagen efter kårkvällen, just då kändes det inte som värdens smartaste grej att göra, men det gick ju vägen iaf :P)

Nu väntar jag bara på papprena från Vägverket - ska skicka tillbaka dom tillsammans med ett kort (där jag helst inte ser allför mongo ut) såhar jag snart mitt lilla rosa kort innom en vecka eller två ^^



Karro bjöd på glass (TAAAAAAAAAACK ^^)
Sen blev det mys å mera fira hemma hos Johannes <33 (han hade för övrigt också namnsdag idag så det var dubbelt att fira ^___^)
Bakade kladdkaka med whisky (smaskens ^^) å såg på "Graves of the Fireflies"

Toppendag med andra ord.
Få se om jag får låna bilen imorrn då - hehehe - vill ju ut å premiär-åka lite ^^

(nu känns det somvärsta Oscars-talet...men... :P) Till sist vil jag tacka Kim, Johannes å päronen för allt stöd å pepp innan uppkörningen - hjälpte verkligen, å gjorde mig mycket mindre nervös ^^







Kommentarer
Postat av: Frank

GRATTIS tjejen! lyx och ha körkort ju! känner oxå att ajg vill ta de nu, men har ju inga att köra me.. så man få vänta me de ett tag till.





Jo det hette det, hade skrivit fel.. men nu är det ändrat iaf! :P

2009-02-25 @ 08:23:07
URL: http://helfr.blogg.se/
Postat av: Karro

med whiskey! euuw, haha

2009-02-25 @ 09:58:39
URL: http://karson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0