Bra början på en dag ^^

Vet egentligen inte hur jag sovit idag, känns som att jag vaknat, vänt på mig (antagligen snott en massa täcke :P) å sen somnat om igen, men trotts det känner jag mig pigg å utvilad ^^

~: YES !!!!!!!! är så lättad å glad, vill bara springa runt å hoppa ~ men får hålla allt inne ett tag till ^^ :~

Kårkvällen igår var relativt ok. det var ganska mycket folk där för en gångs skull.
Vi tjejer dansade runt ett tag till många gamla goa "hits". Mannen i montern där jag vann brandsläckaren kände igen mig när jag kom upp på dansgolvet (han hade nog tagit sig ett glas för mycket för han var märkbart glad i hatten)
Kände efter ett tag att nån ryckte mig i armen när jag dansade också,  å då var det han igen som ville "presentera mig" för nån annan kille :"Den här tjejen vet verkligen hur man ska går när man är full" - ville jag skulle jämföra om jag gick lika rakt nu... :P

Fast tycker det blev ett fasligt tjat om den där bransläckaren...ja ja,nu vet alla att jag kan gå rakt på en tejpad linje haha :P
Efter ett tag kom min fina Johannes förbi också  ^^ Blev en liten gnutta dans med honom också sen efter ett tag beslöt vi oss för att dra oss hem till honom.
Såg på sista avsnittet av Ebichu (the houskeeping hamster ^^) å Grotesco, men ska jag va ärlig sov jag större delen av tiden (man blir trött av att dansa :P)

Btw, Johannes pappa verkar verkligen supertrevlig ^^

Kommentarer
Postat av: Karro

sluta göra mig så nyfiken!

2009-02-19 @ 19:44:15
URL: http://karson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0