Ännu en mysdag

Aem...ja uppdatera var det ja ^^

Haft ännu en mysdag ^^ Som tyvärr flög förbi alldeles för snabbt >__<

På morronen svängde jag förbi skolan å lånade boken "Internet and the world wide webb" (eller vad den nu heter)
En aning osmart kanske eftersom den måste lämas tillbaka redan klockan 4 .....å chansen att jag skulle läsa i den idag var ju = 0

Lämnade även igen den typ en halvtimme/45 minuter för sent - Karro började snacka om 50 ,- i förseningsavgift (>__<)
En aning surt kanske, men antar att det får vara värt det  (n____n) !!

Imorrn är det skola som gäller, ska förbereda mig för "Fronter tentan" för Delmoment 1 av min distanskurs, sedan sömnig Management Accounting lektion fram till klockan 3, å efter det en "Uppdate-fika" på Waynes ^-^

Btw, fick jusst min hotell-bokning bekräftad, känns bra att ha ett rum helt för mig själv. Nog för att Edo säkert är trevlig men, känns bäst så här iaf :D
Nu ska jag bara försöka fixa med de krånglande tågbiljetterna.
Pengar vill de ha, men inte skicka bokningsnummer (eller vad det nu heter) - Aldrig att det kan gå helt problemfritt, nått måste alltid krångla [>_<]´ 
 
Aja, morrondagens problem.
Nu ska jag söva mig själv med att läsa i min dumma bok (>__<)
Ses då


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0