Väldigt kall dag

Som sagt...kändes en aning onödigt att gå upp i morrse. -!!C grader ute, å jag hade 2 timmar trök Financial föreläsning framför mig. Trodde ju iaf att det skulle vara som en avslutande ölektion så man fick veta vad det viktigaste var man skulle veta till tentan...men icke....det var bara ett fortsatt bladder om ekvationer som den sär jävla läraren aldrig sätter i nått somhellst sammanhang.
I halvtid fick vi iaf fylla i en kurs-utvärdering. Hoppas att det inte ar föööör elakt att skriva "Sorry but this was the absolute worst course I have ever taken" osv osv osv :P. Hoppas jag fick med alla klagomål som jag gått å burit runt på under hösten !!! På förbättringar bad jag om mera problem lösningar under lektionerna, samt att man borde överväga att byta ut lärarna helt å hållet. Det är fan inte mer än rätt !!!
Tyckte det var mer eller mindre slöseri med tid att gå på andra delen av föreläsningen, så istället gick jag hem å mötte upp med Krykk. Ett visst litet paket skulle hämtas från Hemköp :D
Det var verkligen HUR KALLT SOM HELST att gå den relativt korta sträckan mellan Moong8 å Hemköp, men det kändes som att jag skulle få allvarliga köld skador på benen. Gjorde riktigt ont för att det var så kallt. Kanske är mitt fel till största del eftersom jag inte hade bättre kläder på mig....så det är bara att ta hit bättre vinterkläder från Ornäs :D
men men, till saken:
I princip alla som känner mig vet iaf att jag gått å haft 1 enda sak som jag verkligen velat ha i flera års tid nu, men inte lyckats få tag i....förrens nu!!! ^^ ETT GENOMSKINLIGT PARAPLY !!! <33333
Hittade ett för bara 98.- på nån liten gullig hemsida. Krykk köpte en julklapp till Linken från samma sida å betalade för allt sammans ^^ wiiie han köpte mig ett genomskinligt paraply ^^ Såå glaad !!!
Så här ser det ut iaf :
Sött va ^^ Så nu längtar jag VERKLIGEN till våren å att det ska regna, så jag äntligen kan få gå ut å använda det ^^
Annars har det inte hänt speciellt mycket. Har väll äntligen börjat fösöka ta Finance boken lite mer seriösare. Har suttit några timmar å gått igenom olika saker som jag inte haft en blekaste aning av från lektionerna...få se om man kan få nån sorts rätsida på det hela nu :)
Imorrn blir det tidig morron i skolan med Karro :)  å sedan sista Seminariet i "International Marketing" kursen ^^
Tjo Tjo!!

Kommentarer
Postat av: mälin

min syster hade ett sånt paraply när hon var liten. Då brukade hon sitta under det och tro att hon var osynlig och spionera på folk. Så bara så du vet.... man blir inte osynlig med det! hihihi... det var jätegulligt! God jul!!!!

2009-12-18 @ 08:06:37
URL: http://lessisbore.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0