Snart nytt år

Happ ... så är vi typ inne på år 2009´s sista dag. Känns konstigt va snabbt det här året har gott...och vilket år det har varit (0__o) man kan verkligen säga att det varit annorlunda.
Måste ha varit den bästa sommaren i hela mitt liv iaf ... sa iofs det förra året oxå om förra årets sommar....hmm den får kanske vara den mysigaste sommaren hittills å förra årets sommar får vara den coolaste :P
De senaste dagarna har jag om sanningen ska fram haft JÄVULSKT TRÅKIGT!!!!!!!!! Bara suttit inne i lägenheten i princip hela dagen... men jag har faktiskt varit duktig å pluggat för en gångs skull, så det har faktiskt varit nyttiga tråkiga dagar.
Få se om man kanske tar lite ledigt från nyttigheterna imorrn. Ska fixa till mig lite redan på morronen tror jag, sen se på några "Tsubasa-avsnitt" :D Kuligt!!
Runt 4 tiden när Krykk kommit hem från arbetet så bär det av till Natta å Bosons lägenhet för lite nyårspartaj ^^ Tjohej!! Ska försöka vara duktigare än vad jag var förra året :P
Få se om jag hinner(orkar) skriva nå mer innan 2010, annars blir det Gott Nytt År på Er allesammans ^^
Tjo Tjo!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0