Mys mys mys

Igår var jag å Krykkan iväg till Falun för att uträtta diverse ärenden. Han skulle lämna en arbetsansökan hos nå företag i Sundborn å sen passade vi på att kika runt lite i affärer när vi ändå var där :D
Det inhandlades en massa nyttiga saker som t.ex. en dammvippa å plastlådor till badrummet på Clas Olson.
Å sen fikade vi påett jättemysigt fik i Falangallerian ^^
Skulle åka hem sen, men jag ville bara ta en snabbis på Deichman först...å det slutade med att Krykkan hittade ett par skor som han skulle kunna ha till jobbet :D
Sen fick vi inte gå in i nå mer affärer för det hade vi inte pengar till :P hihi
Idag så blev det en sväng till kupolen. Hade ju fått ett presentkort på Lagerhause, så vi tyckte det var bäst att passa på att använda det så fort sommöjligt...eftersom Lagerhause ska läggas ner i Kupolen !!!!!! (0_o) *SNYFT* >____<
Det slutade med att vi köpte lite fina örngott, deciliter-mått m.m. å en salt å peppar ströare som ser ut som 2st pingviner ^^ Jättesöta.
Funderar på att kanske köpa nya tallrikar därimorrn, och/eller kanske nya glas :D
Men vi får se hur det blir. Får kanske nalla lite från vår gemensamma sparbössa för sånna saker :D
En liten sak man kanske bör tillägga är att det inte blir nån flytt till större lägenhet trotts allt. Kollade igenom ekonomin, å kom fram till att den ser bra ut just nu,men när det är lågsäsong på Elgiganten m.m. så kommer inte Krykks 15% tjänst + min ynkliga MAX lön att riktigt räcka till :/
Istället ska vi öppna ett gemensamt sparkonto å lägga in mellanskillnaden på vad vi hade behövt betala extra i den nya lägenheten å spara dom till nått vettigt när vi väl flyttar på riktigt ^^
Sååå...det kommer alltså att bli lite trångt ett tag till, men den som väntar på nått gott väntar ju alltid för länge :P
Ska ta mig i kragen å göra färdigt min sista seminarie uppgift nu!!!!!!  Sen blir det mys med Dexter till kvällen ^^ Wiiiie!!!

Kommentarer
Postat av: nath

har du sett sista avsnitten av dexter? jag mådde dåligt av det!!!

2009-12-16 @ 00:47:00
URL: http://nmoll7.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0