*Klapp på huvudet*

Idag har jag varit ganska duktig tycker jag :D
Gick ganskamotvilligt upp å hade Finance lektyion klockan 10-12 påmorronen. Ayda åAzin gav upp i pausen å gick till en marketing lektion istället. (Ayda har inte den kursen men tyckte det gav mer att följa med på Azins andra lektion än att sitta kvar påsin egen....det kanske säger ett å annat om kvalitén på våran undervisninga :/)
Jag satt iaf troget kvar å gäspade mig igenom den kvarvarande timmen.
Efter det gick jag snabbt hem, fixade lite blodpudding å bacon till mig å Krykkan  (ps, Malin om du läser detta; min mamma sa alltid att blodpudding och även mackaroner är jättebra å näringsfullt när man ammar, hihi :D)
Var var jag... jo, sen klockan 1 gick vi båda iväg å kollade på lägenheten som vi är sugen på. Förutom att golvet är lite dåligt så det måste man nog byta,så var den verkligen jättefin å fräsch. Jättemysig och ljus lägenhet :D
Sen gick vi direkt till Jakobs kapell å tog svinis-sprutan.
Var faktiskt ganska nervös innan eftersom jag hör från lite här å där att det skulle göra jätteont i armen efter att man tagit den,men nu så här 2-3 timmar efteråt så känner jag faktiskt ingenting :D Skönt.
Idag/ikväll blir det att sova hemma *snyft*  ska snacka lite med päronen å sen hämta lite grehjjersom t.ex liten julgran å kläder, slåin lite julklappar blir det nog oxå :D
Tjo tjo

Kommentarer
Postat av: Vickan

De röda husen bakom mångatan? Therese bodde i en sån. Exakt planlösning iaf.

2009-12-10 @ 22:33:25
Postat av: mälin

jag älskar blodpudding!!!! fast ännu godare är blodkorv, fast det finns inte i norrland av någon anledning. vad kul att ni ska flytta ihop!!! så glad för din skull!! du får fota lägenheten så man får se. ( föresten, klockan 10-12 är inte morgon, hihi. nu har jag varit uppe i två timmar och klockan är halv 8. blä!! ) god juuuul!

2009-12-14 @ 07:29:12
URL: http://lessisbore.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0