Klagar lite ....

Gick å uträttade diverse ärenden på Kupolen idag. Känner egentligen inte för att plugga...fast jag vet att jag måste. Istället blir ingenting riktigt vettigt gjort, varken plugg eller nått roligare som man skulle kunnat ha gjort istället som t.e.x TV spel eller liknande.
Finns inte så mycket annat man kan göra när Krykk är å jobbar.
Passar på att ge Karro lite skuldkänslor (mohaha) hade föreslagit att vi kunde varit duktiga å pluggat i skolan...men hon är duktig å släpper pluggandet helt nu under julen....ska nog göra lika dant. Just nu sitter jag mest på Facebook å spelar nått fånigt spel (0__o) HJÄLP !!!! Vart fan är mitt liv !!

Sprang iaf på Per utanför Indiska. Vi vandrade lite på Kupolen sen bjöd jag hem honom till lägenheten på lite glögg. Lite kul att få bjuda på fika å ha lite sällskap så här mitt på dan :D  Tror jag är lite sällskapssjuk igen :S Detta vore annars perfekt tillfälle för mig att plugga på lite extra när jag får vara ifred....men som sagt... det är fan jul snart!!
Ska ta nya rejäla tag efter julen!!
Va har folket för sig på juldagen då?? Jobbar iofs på annandagen, men skulle ändå vara roligt att kanske komma ut lite. Har inte varit på krogen på evigheter, inte ens varit på Kåren på ett bra tag så det känns som det skulle va kul med en utekväll :D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0