iiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiii va spännande !!!!!!!

Nu händer det grejjer!!
Fick erbjudande om lägenheten på Rymdgatan idag, ringde till den nuvarande ägaren å bokade tid för visning till imorrn klockan kvart över 1 (så det är alltså då ni får tänka på mig å Krykkan lite extra)
Kanske inte varit så pratsam om detta tidigare, mycket för att (iaf jag) är ganska mycket tveksam på om vi kan ta en dyrare lägenhet eller inte. Budgeten är gjord, så vi borde klara ekonomin....men eftersom vi båda inte har ett "riktigt" jobb som ger en säker fast inkomst varje månad så tvivlar jag en aning...men som sagt, det borde funka :D
Ser verkligen fram emot imorrn, hoppas lägenheten är fin. Den med mest kö-poäng får den...2st andra har oxå intresseanmält lägenheten, men när Krykk ringde in till Tunabyggen förut så verkade det som att jag var den som låg högst upp :D (hehe det lönade sig alltså att skriva in sig på Tunabyggen fast jag bara bodde hemma tidigare...Krykk hade inte loggat in under ett år, så det blir mina poäng vi får gå på)
Spännande spännande kan man minst sagt säga ^^

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0