Ensam hemma ... igen

Krykk åkte för några timmar sen. han ska hjälpa sin pappa med en motor eller nått .... vilket lämnar mig åter igen själv i lägenheten.
Sitter å kämpar me min dumma bok; 40 sidor på det kapitlet jag är på nu... 19 kapitel allt som allt (0__o) Blöööö
Ringde å SMS:ade runt till några....börjar bli lite sällskapssjuk :S men folk skulle antingen vara på jobb eller i skolan....så då är det bara jag kvar...börjar känna att jag vill ha ett riktigt arbete så att man faktiskt kan bidra med nått. Just nu sitter jag bara å inväntar helgen känns det som. 8*2 timmars pass lördag söndag...fy!! men får åtminstone nått att göra... Krykk skulle ändå jobba å inte kunnat hitta på nått roligt med mig. Lika bra att jobba alltså :)
Bara 10 sidor kvar på mitt kapitel nu. Funderar på om jag ska fortsätta spela FF-X eller om jag ska kasta in nått annat spel som omväxling...typ Okami eller Shadow of the Colossos :D
Men imorrn är det iaf andra bullar. Lite shopping med Marit ^^ Yaaay. Måste fynda en ny jacka....hehe fick en liten pik av Krykk igår som trodde att min jacka var gamal...å att jag i så fall kanske skulle överväga att köpa en ny...men köpte ju jackan förra året, så sååå gamal är den inte....tyvärr...fattar inte riktigt vad jag tänkte på när jag köpte den från första början om jag ska vara ärlig.
Just nu tycker jag bara att jag ser ut som en boll i den...å det är illa när ens pojkvänn börjar ge pikar :P hehe men men, den är varm iaf...men kanske kan hitta nått imorrn. Får hålla ögonen öppna å plånboken nära till hands :D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0