1:a December

Så var vi inne på julmånaden då. Å eftersom det börjar närma sig jul tyckte jag det var lite lämpligt med en ny border till bloggen ^^
De senaste dagarna har varit ganska lugna. Lämnade in en "Assignment" i fredags, å efter det så kändes det som att man faktiskt kunde pusta ut lite. Fasiken va skönt det kändes ^^ Å inge jobb i helgen heller, så det blev en del TV-Spelande, å sen var det en å annan fest. Först fest hemma hos TG å Kåren, sen på lördagen var det Backen #4 å fika med Franki (som kom på fin-besök från El Stockholmo) Karro och Natta. Synd att de tagit bort spelen från Café Caal, men det var mysigt ändå ^^
I söndags drack jag å Krykk glögg så det tillslut började komma ut ur öronen på oss :P ... först julmarknad i Säter tillsammans med hans föräldrar. När man gick runt där i kylan hans det med 2 koppar. Sen fika hos hans mamma därdet blev ännu mera glögg drucken...å till slut åkte vi hem till mina föräldrar, å JA...vi drack ÄNNU mera glögg!!
Men tur att glögg är gott iaf ^^ 

Idag (tisdag) har jag i princip varit hemma själv hela dagen. Har hunnit med att tvätta 3 maskiner, bäddat, diskat å t.o.m klämmt in lite plugg å Final Fantasy X oxå  "Klapp på huvudet"
Fortfarande en hel timme kvar innan Krykk kommer hem från jobbet, så jag ska försöka läsa ännu ett kapitel i "Marketing - boken" sen kl.9 är det vila med Desperate Housewives ^^ Tjohoo^^
Glögg på er!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0