2 dars ledighet mot Jobb

Haft 2 riktigt sjöna ledighetesdagar :D 
I tisdags bar det av på Cykeläventyer med Gök - Känns som att vi cyklade lite över hela stan. 
Det är verkligen riktigt skönt att cykla när man väl fått upp flåset, men AJ AJ AJ min stackars bak! >__<  Kan knappt sitta påen stol nu (haha)
Men har faktiskt börjat tänkt lite på att det både är ekonomiskt å nyttigt att cykla nån gång då å då till stan istället för att ta bussen :D

Hade huset för mig själv oxå, flyttade in datorn å allt annat man kan behöva till vardagsrummet å låg där istället för i mitt rum. Kollade på TV (vilket händer väldigt sällan, men mysigt ibland ^^) 
Fick ett samtal från Krykk som nyss slutat sitt eftermiddagspass på jobbet. 
Samtalet slutade med att han kom å hämtade mig (Klockan var då typ mitt i natten) istället för att jag skulle åka till honom dagen därpå ^^ Så då fick vi lite extra timmar tillsammans <3 
Vi låg sedan å myste till Gardens State innan båda somnade ^^  

Dagen därpå var verkligen lugnt å skön. Sprang runt på kupolen en vända, handlade skor till Krykk (så nu har han nya "knarrfria" skor :P)
Å sen har jag startat ett smärre systembolag i Krykkans kyl :P Redo för helgens bravader ^___^

Idag då: Idag har man jobbat från 12.00 till 21.00 (O__o) 
Känns verkigen sjönt att ha det passet bakom sig, men det kändes faktiskt som att det gick ganska snabbt iaf :D
Men lyckades köra upp vänsterhanden i fritösen (IGEN!! >_<) så nu har man "JÄTTEFINA" brännmärken över knogen!! NICE:igt värre!!! 


Imorrn blir det en lugn slappdag ~ Ska se på film, göra färdigt min kanin (yaaay) å bara ta det allmännt lugt. 
Sista jobbdagen på lördag tillsammans med Frankie sen. Sedan väntar 2 veckors semester ~ Wohoo!! xD

Tjo!!









Kommentarer
Postat av: Frank

aj aj, stackar knogar!!

2009-08-07 @ 21:07:27
URL: http://helfr.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0