Spontanitet

Så har man semester i 2 veckor då xD Yaaay !! 
Har spenderat de senaste dagarna hos Krykk på Moong8 - Det blev lite fest på lördagen, men  ej någon utgång ... kanske till stor del pga. lilla mig (hehe), men tror inte att så många andra heller egentligen var sugna på att gå ner till stan å sen tillbaka ...ska vara att man är ett lite större gäng än 4-5 pers då :D

På måndagen sedan då, då fick vi en förfrågan om Kryssning till Mariehamn ... Krykk å jag har länge sagt att vi skulle hitta på nått i resväg, kryssning eller liknande, å detta passade alltså mycket bra :D 
Det enda som jag kanske går å grunnar lite på är att jag ju oxå skulle ha velat varit med på cykeläventyret till Torsång me de andra...men jag kan inte klona mig själv äbenom det verkligen skulle behövas många gånger ... så jag får helt enkelt hoppas att vi kan hitta på nått lite senare om 1 vecka eller 2 istället :D

Nu i skrivande stund är klockan typ halv 2 på natten å jag springer runt å packar somen galning. 
Det är VERKLIGEN dags att gå å lägga sig snart!!!!! 
Måste upp tidigt å följa med päronen å ta TBE-spruta (vilket känns en aning onödigt, men bättre ta det säkra före det osäkra så blir lilla mamma nöjd å mindre orolig hehe :P)

Skepp Ohojj - Lätta Ankar :D



Kommentarer
Postat av: Frank

Nu får du lära dig o uppdatera mer så att jag har koll på dig fröken.. ;)

2009-08-16 @ 11:25:56
URL: http://helfr.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0