På bättringsvägen

Mådde MYCKET bättre idag :D Tjohoo!!! Bara lite irriterande rethosta, annars fina fisken.
For till Krykk nån timme efter jag vaknade, å var där tills han åkte iväg på sista nattskiftet på jobbet  (håller alla tummar jag har just nu!!!)
Alltid lika mysigt ^^  Åt oss cp-mätta på Grill House å för ovanlighetens skull var det jag som körde oss dit i min bil denna gång :P  Skulle sett min parkering, klockren, rakt på ;)

Krykk har förresten satt mig i hårdträning me Rockband oxå. Körde det mesta på Hard....med mer eller mindre lyckat resultat...men dog inte alltför många gånger iaf :D


Nu efter att jag kommit hem blir det bara slappa, ska äntligen få tummern ur å limma på "Ea märket" på ovven, kanske t.o.m sätta dit min dragkjedja å sy in foder i fickan oxå så kameran kommer ligga mjukt däri under n0llningen å andra festligheter :D

Annars är det inte nått speciellt nytt som händer (iaf inte som jag vill fläka ut här)  .. imorrn ska vi baka CHOKLADbollar å ta en promenad i skogen ... fortsätta vårt "Sagan om ringen maraton"... som inte längre är nått maraton eftersom vi ser på filmerna 1 åt gången :P  och grilla lite ^-^



Men börjar faktiskt bli aningens nervös inför nästa vecka btw (av lite olika skäl) Hoppas allt kommer gå bra!! Känns viktigt att komma in i min Maas-grupp oxå ... 
Under lördagens planering får jag antagligen en försmak av hur n0llningsveckorna kommer vara .... Hoppas på det bästa, å håller mig positiv :D

Tjo!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0