Nästan halvtid

Hemma efter en kväll på Falukåren.
Tyckte kvällen var relativt lyckad, men tycker dock att Borlängekåren igår var roligare - brukar ju oftast vara roligare oxå....Älska sin hemmakår säger jag bara :D
Synd att Karro inte va med, men det var kanoners att äntligen festa med Frank, Natta & Gök igen. Känns somatt det var ett bra tag sen nu.
DJ Rabarbersaft spelade även både "DaSE låten", "Rullan går" och "500 miles"  TÄMLIGEN MYCKET MINDRE USELT :D
Det är även första gången på snart 1 vecka som jag är hemma hemma nu...känns nässtan konstigt att jag kommer sova i min egen säng, det kommer nog bli en aning ensamt >__<
Gjorde en liten tabbe i morse. Krykk å jag skulle till ÖB för att handla billig Pepsi & 7up...orkade inte ta på mig overallen utan tog bara på mig solglasögon. Allt gick bra enda tills vi skulle gå tillbaka upp. Möter Weed-n0llan i korridoren på Krykks våning....men han såg iaf inte mitt ansikte, alltid nått :)
Imorrn är det först tidigt morronmöte med Maasarna & JF anngånde ovanligt sugiga FaluFösare...sen blir det båtrace i Pylonen-dammen :D
Få se om B.E.S.T. n0llan lyckats bygga ett mindre uselt piratskepp!!
Skepp 6 Hojj!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0