N0llan vs. Maas Ea

Så har N0llningen sparkat igång då......vad ska man säga om den hitills efter en dag gjord.
Lyckad måste jag nog säga att jag tyckte den var....men redan efter 1 dag känns det som att detta kommer bli en smula jobbigt. Främst för att jag nog kommer missa en del i mina kurser nu så här i början. (Får nog helt enkelt bara bita ihop å försöka hänga med bäst jag kan)
Skolan har ju verkligen noll tollerans för att det är vissa som är delaktiga i att introducera skolans nya studenter, men men...får sitta å råplugga på alla lediga stunder man har.
I skrivande stund sitter jag hemma hoss Krykk som dragit till jobbet för cirkus 1 1/2 timme sen....börjar bli hungrig, funderar på om jag ska laga till lite frukost.
Bett nån av päronen komma in med lite skolböcker så kan man sitta å försöka läsa in kapitel så man slipper göra det senare.

Idag ska n0llan bygga båtar inför lördagen....få se vilka lustiga kreationer de lyckas få fram :)
En lite rolig sak från igår är att en av de nya ekonomin0llan jobbar på MAX, men känner inte igen maas :P
Få se om man kan gå obemärk enda fram till avmaskeringe. Skulle va kul å se hennes reaktion då.
Kim kom förbi under grillningen igår han me :D  -  Sa att han hade kollat efter mig, men att han verkligen inte kände igen mig.
Det tycker jag var en tämligen lyckad maskering från maas sida :D

Undrar jusst när jag kommer ha tid att åka hem oxå...skulle va lite skönt faktiskt att bara sitta hemma å planera. gå igenom hur man ska få ihop alla dessa scheman...men antar att man kommer leva lite i kaos de närmaste 2 veckorna....vilket dom som känner mig vet att jag inte egentligen gillar...men men.

Nope, nu göra lite gröt, sedan kommer mamma med skolböcker å mobilladdaren, .... kanske hinna sova lite mer oxå :P

Skepp åhojj!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0