Lite Tankar

Som de flesta vet redan, så är jag fånig nog å har kvar min Lunar (Ja, det är tyvärr alldeles sant !! :P)
Det händer nån gång då å då att man får ett GB inlägg ... vilket hände mig idag.
Blir så himla irriterad på typer som denna, som skriver  "String eller Hotpants på dig just nu" som hälsningsfras  ... fattar inte va det är som är så jievla upphetsande att veta va fan en okänd brud nån annanstans i Sverige har på sig under byxorna...vanligtvis brukar jag bara ignorera sånt ... men... denna gång kunde jag bara inte låta bli att jävlas me honom ... å tro det eller ej,men tyckte det var kul att skriva nått på gränsen till oförskämt för att sedan sitta å vänta på hans svar 
(JA ! Jag vet !!Ibland är mitt liv en gnutta meningslöst :P)

Å va förvånad jag blev sen då (NOT) när denna patetiska människa frågar efter min msn .... Gaaaah !! 

Tanken bakom detta inlägg var iaf att säga hur tacksam jag är att jag inte befinner mig på köttmarknaden just nu!! 
Att jag faktiskt hittat en person som lyser upp när han ser mig <33
(vilket ni som känner mig vet att jag snackat om förut å att jag tycker det är viktigt)

Hmm ... jah...det var bara det :P
Tjoff!!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0