"Dry your tears with love"

Av en slump kom denna låt med X Japan upp i spellistan när jag satt å virkade (snart klar me Kaninen btw :D)
Verkligen jättefin låt...hehe men som vanligt är det kanske bara jag som tycker det .... :P


X -Japan  ~ Tears

Idag hade jag ett ganska onödigt pass..11-14... sen  bar det av hemmåt. Mammsen tjatar lite om att hon vill jag ska följa med ut till sommarstugan imorrn för att jag inte varit där på ca 3 år (verkligen lång tid, men man har ju jobbat det senaset 3 sommrarna så det har aldrig blivit av) 
Men tror jag skippar stugan även detta år (tyvärr mamma) Blir en cykeltur med Gök istället...inte för att jag är nån van cyklare precis, men nånstanns lär man ju komma :D

Ps. Jag håller tummarna ^^  



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0