Vårig måndag

For in till skolan å hade seminarie möte.
Anser att jag faktiskt är en hyfsat bra ledare för våran grupp hehe :P

Mötte Karro efteråt, luncha å sen begav vi oss av mot stationen - men dumpade henne för Johannes som kom gåendes från jobbet. (Karro skulle ändå ta en annan buss än mig)
Hade ju glömt min laddare hos Johannes vid mitt senast besök. Blir så fasligt handikappad utan mobilen så det är inte klokt  O__o
Massa kramar å någon puss hans också med <3333 sen bege sig hemmåt igen.

Klarade Patapon idag btw (^___^)!!
Antar att det var dagens enda stora bedrift :P Har annars gjort färdigt 2 seminarie-arbeten också, ett som jag har imorrn å ett till på onsdag.


Känner mig lite småsjuk (IGEN >__<) Skulle behöva få sova ut ordentligt, men tror inte det kommer att bli av förrens på torsdag .... lite småjobbigt. Kanske blir en powernap imorrn efter seminariet :P


ps, varm vårdag idag - Jag gillar ^^

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0