Fram å tillbaka .....

Var supertrött efter lördagens arbete, kändes nästan lite fel att åka hem till Johannes bara för att ligga på hans säng å halvsova, men han knåpade ändå med sitt ett tag så då kunde jag lika gärna sussa ett tag eller 3 ;P

Det är verkligten sjukt många serier å filmer som vi betat av nu :P
Kollade färdigt på VaranTV säsong 2 - spelade färdigt Katamari, sett på Kung Pow å till slut när klockan var ca 4 så ville Johannes se på Lucky star, men det är en animé som är lite svår att kolla på när man är sömnig. Men det är ju inte helt fel att halvsova i Johannes armar heller <333

Segade oss upp klockan 1-2 iaf.
Har fastnat för denna låt btw (Losing You med Dead by April) den spelades på klockradion när vi vaknade.
Hehe ville bara dela med mig det till er som läser ^^

ABSOLUT VÄRD ATT LYSSNAS PÅ !!!!!!!!!!!!!!!!!!!! SÅ GÖR DET VETJA !!!!!!!!!



Träffade iaf Frankie i 2 tiden utanför Moong8. Det slutade med att det bara blev vi 3 som begav oss till Borlänge Marknad, men tyckte det var lika trevligt iaf ^^
 VILL BÖRJA TA MERA PROMENADER !!!!!!!!
Lite snopet bara att min vaniljrem inte fanns där...undrar hur den Sura Hippien skulle ha smakat :P



Tänkte bara säga TUSEN TACK för allt stöd jag fått de senaste dagarna. Att ha Er alla som mina vänner betyder verkligen allt för mig !! Känner mig som en docka i ett fånigt spel just nu - ett fånigt å patetiskt spel utan ett ordentligt slut. 
Men det verkar lugna ner sig ännu en gång....fast det känns lite jobbigt ändå förjag hade börjat ställain mig pånått annat.
 
Om allt kan gå som jag vill att det ska gå just nu, så är det dock bara ett år kvar tills mitt liv kan få en ordentligt förändring där jag formar det mesta själv. MEN det är verkligen MYCKET som kan hända på ett år !!!!!!!!!
Så det gäller att bara ta ett steg i taget å känna sig fram så att det blir som man själv verkligen vill att det ska bli :D


Nu ska jag försöka ta itu med ett å annat i skolväg ...



btw, tror det är dags att klippa naglarna. Börjar bli lite svårt att knappa på tangentbordet :P

Kommentarer
Postat av: Frank

Kan bara mer än hålla med om låten,.. den va bra! :D

2009-04-22 @ 14:44:42
URL: http://helfr.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0