Bra trotts allt !

Trotts mitt lilla sammanbrott så var gårdagen verkligen tokroligt. Precis vad jag behövde.
Började med grillning på Frankies våning istället för att gå till Overallsittningen.
Sen,efter ett litet avbrott iroligheterna, var det över till Göks en vända å sen bar det av till kåren.

Kan inte minnas att jag dansat så mycket på en kårkväll tidigare.
Den nua DJ:en var VERKLIGEN bra, kördei princip bara bra och VERY MUCH dansvänliga låtar ^^
(Där blev man nog av med ett par kallorier eller två ^^)
Hade iaf hur kul som hellst med alla igår XD
Myste hemma hos Johannes en stor del av fredagen (men hann med ett seminarium emallan också)
Skratta så jag grät när vi kollade på Borat - att jag inte sett den förrens nu ?!!

For över till Falun med Frank, Karro, Gök å Viktoria för att kolla på när Natta spelade på Arenan.
Måste bara påpeka att fikat där är sjukt billigt ^^
Trevligt var det också XD

Imorrn är det jobba jobba jobba igen..sen över till Johannes igen ^^ (har jag nått att se fram emot medans jag jobbat ^^)
På söndag blir det till att kolla in Borlänge marknad^^ Jag å Johannes hade iaf tänkt gå som det ser ut nu - Hoppas att så många som möjligt också hänger på då :D

Nä, nu ska här sovas
Gonatters alla ^^



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0