Underbart !!

De senaste dagarna har varit VERY VERY MUCH NICE indeed ^^

Myste med Johannes från torsdag till fredag, hann t.o.m med ett litet påskbord med både sill, ägg,potatis å nubbe ^^
Sen följde jag med JohannesX2 till stationen å vinkade av dom när de klev på tåget till Stockholm (de skulle till Tinitus)
Resten utav fredagen gick i princip ut på att bara lata mig, spela Patapon (men har fastnad på den dumma ökenbanan)



Lördag:
For till lilla mormor å morfar på fika. Morfar har hunnit fylla 94 å jag har inte fått träffa dom sedan julas, så det var trevligt att få träffa domigen ^^
Passade på att gå en långpromenad med Anna också.
Dom på Chalmers får en hel veckas påsklov, å dom som inte har omtenta får t.o.m en helveckas ledighet till eftersom omtentaveckan är precis efter påsklovet (0_o) Ja, det är vid sånna tillfällen som jag undrar varför jag valde Högskolan Dalarna :P

Det bar direkt av till Moong8 på kvällen, å eftersom min brorsa hade grymt tråkigt hakade även han på festligheterna !!
Alex å Rocky har stått ut med varandra i 2 år, viket firades på ett alldeles utomordentligt sätt.
Vart verkligen överaskad att det var så mycket folk på Frankies våning närvi kom dit.....typ ALLA var ju där ^^
(hade bara förväntat mig att det var Frank, kanske Lina å Frankies två sthlm´s kompisar - som för övrigt är supertrevliga, hoppas du tar hit dom fler gånger!!)
iaf
Tack allihopa för att ni "tog hand om" min plutt-bror :D
Hade verkligen superkul, massa prat, skratt å sång !!
Fick reda ut lite saker med en viss person också, vilket känns jäkligt bra !!!!!!



Så idag (söndag) vaknar man med glatt humör (å hade inte stängt persiennerna ordentligt så jag vaknade med sol i ansiktet - UNDERBART)
Ska iväg å jobba 8 timmar >__< Lite mindre underbart kanske,men det måste göras, å så slipper jag jobba BÅDE lördag söndag nästa helg (Y)


Nä,nu måste jag iväg tilljobbet .........
Hade så bra alla ni andra som kommer sitta ute i det härliga vårvädret ^^

 

Ps. Förlåt Nippa för att jag tyckte du såg ut som Roger från RIX Morronzoo ^^;
Yaaaaay för idag också. Min Johannes kommer hem igen ^^ Hoppas du haft det bäst ^^

Kommentarer
Postat av: Frank

hahaha! jag tror inte nippa tog direkt illa upp för att du tyckte han såg ut som roger. ;)



Få följa me ner tillsthlm o festa nångång kanske, få du träffa dem igen o många fler ;)

2009-04-13 @ 11:33:22
URL: http://helfr.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0