Underbar helg

Vart verkligen hur glad som hellst.Chefen ringde å frågade om jag ville vara ledig på söndagen...Tackar man ju inte nej till så länge som det innebär att jag kan gå å se på EMD iaf ^^

Köpte grillnings tjossan me Helene, sen sola lite åvänta påatt Karro skulle komma.
Fixade iordning en massa grillspätt å mötte sedan upp med Johannes (<33) för lite grillning vid Jax-bananen ^^
När vi var där var redan Alex, Budd och Sophie & Co där ^^ Ju fler dästu bätter !!

På kvällen var det fest på Frankies våning.  ~ Klubb Frank har alltid öppet !! ~ Vi försökte övertala Kim att komma med, men han ville ha några timmars förvarning till nästa gång. Kan iofs förstå honom. Han bor ju ändå ute i Kvarnsveden, så det skulle kanske varit knepigt att ta sig dit å hem för honom.
Var först lite osäker själv på om jag ville dra ut eller inte. Krykkan försökte övertala mig att följa med, lockade med hundgodis gjorde han t.o.m :P
Måste ha gjort susen för det blev att jag följde med tillslut å jag ångrar det inte för en sekund.
Mycket dans, Mycket snack= Mycket trevligt.



Mötte upp Helene utanför Moong8 ca halv 2. Skulle äntligen få se EMD - RIKTIGT NICE INDEED var det ^^
De både sjöng å såg lika bra ut som i verkligheten ^^ Verkligen underhållande på scene !!
Efteråt blev det lite mer mys hemma hos Johannes å till slut hemfärd.

Verkligen en superhelg ^^
Önskar verkligen att alla helger kunde vara så här ^^

Nu...tillbaka till studierna *suck*


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0