Tankar

Detta är VERKLIGEN inte bra!!
Har börjat få en gnagande kännsla igen..... (Senast jag hade det så hamnade jag i ett jobbig bråk med lilla mamma .....)

Den senaste tiden har varit mer än bra - den har kort å gott varit mer eller mindre underbar...men idag har det vuxit fram en gnagande kännsla av att jag snart kommer vakna upp med en baksmälla som är värre än söndagens på Tjällossningen >__< 

Bara för att jag skriver detta nu har jag nog verkligen förbannat mig själv å snart brakar helvetet lös .... eller så förebygger jag allt genom att redan nu skriva av mig..... O_o

Ska hålla huvudet kallt i lite mer än en vecka så får vi se sen om  min oro var befogad eller inte ....!
Tills dess ska jag försöka begrava mig i skolarbete å försöka njuta så länge det varar av det som är underbart med mitt liv !!


Kommentarer
Postat av: Frank

begrava dig i skolarbete och njuta av det el?... de e inte något underbart liv..

usch sitter i skolan o försöker skriva ut min bild på dig nu.. få se om det blir bra.. känns som om jag bara har slängt i hop det.. men på ett bra sätt! du får se sen.. kram

2009-04-07 @ 22:26:45
URL: http://helfr.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0