Igår, Idag å Imorrn ^^

Vart verkligen onyttighetens dag igår.
Lunch: Kladdkaka
Kvällsmat: Macka med skagenröra å sen en: donkens lilla-menyn  efter det :/
å sen kårkväll (do I need to say any more ...:P )

Kårkvällen igår var iaf rätt ok, gillade inte DJ:en...spelade musik som var svår att dansa till, inte alls som förra veckan då man kunde dansa till nästan varje låt ^^
Satt istället å hade en lång (men frågan är om vi verkligen kom fram till något :P) diskussion med Krykkan om dittan å dattan:

EN eller ETT Kanadagäss ?? för att nämna något :P



Joinade Karro i skolan dagen efter, sen kom Frankie å Donken var ett faktum ^^

Efter hemkomsten vet jag inte om jag fått nå vettigt gjort, förutom att jag klarat en boss på Patapon, sett 3 avsnitt Hipp Hipp å sen Valkyria.

Nää, nu ska jag ta å rycka upp mig. Har bestämmt att jag ska läsa minnst 2 kapitel idag å sen gå å lägga mig.
Vill att det ska bli imorrn snabbt !!!!! ^^
Möta Frankie på Kupolen kl.12  -->  Se på EMD (^^) ---> å sen grilla .... få se vad som händer på kvällen...just nu är jag inte 100 på att jag är sugen på utgång, men morrondagen får bli lite som den blir :D

Puss på er <33


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0