Gjorde en Pizza

Konstigt schema på gårdagens föreläsningar.
10-11 "håltimme" 13-14

*knepigt knepigt*  ;P

Ställde upp som modell åt Frankie efter att föreläsningen var slut.
Jättekul, men annorlunda att bli fottat i studio. MASSA lampor å annat överallt. Men tror å hoppas bilderna går att använda iaf ^^
Det blev några bilder som kanske kommer användas som profilbild också = Yaaay

Senare påkvällen blev det pizza-bakning tillsammans med JoahhnesX2, Marit (som verkligen är jättetrevlig ^^) å sen en massa andra mångatan folk :D

Förutom att jag glömde bacon, så vart resultatet mycket bra må ja säga :P *GÖRMÄTT*
kollade på TITAN A.E efteråt. tror aldrig det har tagit så lång tid att kolla på en 1h30min film nån gång ^^men det är så det går när tekniken krånglar :P



Idag har jag mest sprungit runt å packat, hann sy i en dragkjedja till en av fickorna på overallen - å ska snart bege mig in till stan å möta upp tjejerna på Donken ^^
Proviant måste innhandlas på systemet innan fredan ---> Tjällosnningen ^^
Tror/hoppas det kommer bli apkul ^^

Får skriva ett litet sammandrag från Örebro när jag är tillbax igen :)

Tjo!!

Kommentarer
Postat av: Gök

GÖRMÄTT! Tror du att du bara kan börja snacka göteborgska sådär helt plötsligt? Haha..

2009-04-02 @ 18:23:13
URL: http://segoflic.blogg.se/
Postat av: Karro

men görmätt är väl inte göteborgska?

2009-04-03 @ 10:24:55
URL: http://karson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0