Eftersnack

hahah bara för att svara på allas (Gök å karro´s) kommentarer. jag säger ganska ofta GÖRMÄTT :P ser det mer som ....en del av det svenska språket haha
 
vet inte riktigt hur jag ska sammanfatta Tjällossningen som var i helgen, mer än att det var superkul ^^
Det är en sån där sak som bara blir roligare å roligare ju mer man tänker tillbaka på det.
Roligt att folk var snabba med att lägga upp bilderna på fejjan ocskå ^^
Tack som fan alla i DaSE för en übernice:ig helg ^^



idag troddejag att jag skyulle få enb hyftssat lun dag, men icke.
istället för att gå9-12 så måste jag gå 9-12 och 13-15 ..... blääää
 men men så är det, å jag slipper lektiuonen på onsdag som jag trodde vi skulle ha iaf :D

nu är HALVTIMMES rasten slut...tillbaka till skolbänken :P


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0