1 rad eller 2

Skriver några rader,mest för att jag känner att jag vill uppdatera lite.

Är ganska sjukling just nu >__< Vaknade med världens halsont...kan inte minnas att jag någonsinn haft så ont i halsen, det onda satt inte pådet vanliga stället (längre upp i halsen) denna gång satt det längre ner...ganska så mycket obehhagligt !!

Kravlade mig iväg till skolan iaf. Träffade Tharany å sen jobbade med seminarier tillsammans med de andra i min grupp.
En av dom (Elisabeth från Tyskland) var VERKLIGEN trevlig. Vissa människor märker man på en gång hur de är som person...verkligen trevlig å smart. Tycker att det är synd att vi måste blandas runt med andra människor inför nästa seminarium :/
Rösten har varit ganska paj hela dagen,men tyckte seminariet gick hyfsat ändå efter att jag knarkat ett paket Läkerol :P

Imorrn är planen bara att sova så länge som möjligt :P (å denna gång ska jag ha ljudlös på hehe)
Sen på eftermiddan bär det av mot Moong8. Det vankas grillning å eventuellt kårkväll med overallen på ^^ - beroende på hur jag känner å mår tror jag.
Egentligen känner jag mest för att bara se en film å mysa. (har precis laddat hem "The Girl who leapt trough time" - JA jag laddar fortfarande ner då å då :P)


~ Varför har mitt liv plötsligt blivit ganska jobbigt - allt var ju så bra - Va fan är det som händer. Känner mig en aning maktlös just nu. Måste nog ta tag i saker å ting !! Önskar att solen skulle titta fram lite mera å att min förskylning drar åt #%&@! ~



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0