Uzu

Hatar lektioner som börjar 8 (tycker det räcker med alla dagar man tvingades vara i skolan tidigt när man gick grundskolan etc :P)
Har faktiskt börjat fundera på om Jonatan (min lärare i "Financial Accounting" som det så fint heter) tror att jag inte tar skolan på allvar...eftersom jag alltid måste se ut som att jag sover under hans lektioner (haha) Idag tyckte jag att han gav mig en lite misstänksam blick efter lektionen, kan iofs bero på att jag sa direkt att jag skulle springa å köpa kaffe, efter att han nyss sakt att det var rast.
Men kaffe hjälper faktiskt en aning, men måste hålla med Tharany om att kaffet smakar apa ... det är t.o.m värre än kaffet vi hadde på SSAB (å då var det kaffet så äkligt att Kim trodde det skulle få eget liv å krälade iväg efter att han hällt ut det)


Fördrev tiden med Karro fram till halv 3, å tiden går ju som bekant fort när man har roligt ^-^ Helt plötsligt hade vi suttit på Donken å pratat om "duvetvem" i nästan 1 timme :P


Wiiie sitter å lyssnar på Kagrra,´s nya singel som släpptes idag förresten ^-^
Hehe är det inte liiite coolt Karro att du är en av få som hörde hela "Uzu"  först av alla i kanske hela världen. Deras första konsert på deras världsturne var ju i Sverige, å de spelade "Uzu" 2 ggr t.o.m XDDD


Kommentarer
Postat av: Gök

hmm.... VEM kan "duvetvem" vara? oh i wonder :d

2008-09-10 @ 20:15:42
URL: http://segoflic.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0