Uppdatering

Har haft jättekul, det vart Falukåren i fredags, hann även med biljard å förfest hos Frankie ^-^

Slappa (+ lite pluggande) på lördan

....och idag (söndag) kom Katarina (+ päron) på besök, å jag (+ bror) visade henne Kupolen.
Stötte även på Natta å Malin å Waynes
Trevligt, mycket trevligt !!

Har förresten tänkt lägga ner alla tankar på Duvetvem, eftersom det får mig att känna mig ännu mer patetisk än vad Daisuke gör !! Men för detta kommer det krävas lite stöttning från folk !!

Hihi iaf, är det nån som vill följa med till Gina när jag köper ny höstjacka imorrn??

Kommentarer
Postat av: Karro

aldrig att du får stöttning av mig för att lägga ner duvetvem, här ska det ju hända grejer! hehe

2008-09-14 @ 21:48:42
Postat av: nath

ja! här ska det hända saker!



massor av kramar

2008-09-15 @ 10:19:40
URL: http://nmoll7.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0