Nivåer

Massa trök jusst nu, på olika nivåer....olika nivåer av trökighet alltså.....
Dugga på fredag, å är tvungen att jobba både lördag å söndag...men om man kollar in mitt saldo så antar jag att jag behöver jobba in lite extra !!

Var på Subway för första gången idag iaf ^^ Very much Nice !!!!!!
Hermes den "galna" kinesen ville ha hjälp med läxan i statistik också. När vi var på väg till datasalen såg jag RP .... men som vanligt blev det inte nå mera än "Hej" :(

aja

Har köpt 2 märken å testat overall efter DaSE mötet också, funderar på vad jag ska ha som smeknamn ~haha men jag tror inte jag vill ha "lilla grisen" på benet iaf ^^;

Kommentarer
Postat av: Karro

Subway var gott! har fortfarande inte ätit nått sen dess:P



Hmm, ja undrar vad jag ska ha för namn.. Pervo känns inte helt rätt:P

2008-09-23 @ 21:42:22
Postat av: Franke!

hahaha.. "lilla grisen" ?? varför de?

2008-09-25 @ 01:14:12
URL: http://helfr.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0