Make-over gjord

Så var make-overn gjord. Det blev alltså Natta som fick "den stora äran" att klippa mitt hår. Tror nästan att det har funnits nån som tjatat påmig att klippa mig sedan jag gick i mellanstadiet. Men jag har låtit håret vara ända fram tills nu. Tycker iaf att det blev ganska bra ^^
Jag är ju annars en sånn människa som är skeptisk till förändringar, men detta kan nog bli jätte bra ^^

Jag har alltså fått lugg, å uppklippt....fast, håret känns mycket kortare (men senaste gången jag klippte mig vart det också så här kort tror jag, men på nå sätt känns det kortare nu) Aja hehe antar att det bara är bra med förändringar, behövde det. Nu kan jag testa lite andra frisyrer. TACK NATTA!!!!!!

Igår jobbade jag på MAX iaf, å både Frank & Co kom dit (haha hörde att det var några som sjöng "En pizza Hut" ^^)
Å sedan komäven Linda å Magnus.
Kom på att det är MYCKET roligare att jobba när det kommer människor man känner igen - MEN, egentligen vill de inte att man ska prata föööör mycket privatsaker med gästerna....är lessed ifall folk tycker jag är osocial när jag står i kassan, men det gäller ju att koncentrera sig så man inte gör fel.

Men som sagt, kom gärna dit å liva upp min dag, för idag måste jag jobba 8 SUPERDRYGA TIMMAR >__<

Kommentarer
Postat av: Gök

jag sa bara hej när vi kom =( och sedan när jag skulle köpa glass.. för då såg det ut som att du bara stod :P

2008-09-28 @ 12:09:03
URL: http://segoflic.blogg.se/
Postat av: Karro

ska skicka före- och efterbilderna:)

2008-09-28 @ 13:54:48
Postat av: mälin

du måste skiva om hur din mamma reagerade! Tyckte du blev jättefin!!! hiiihii

2008-09-29 @ 12:01:59
Postat av: nath

det blev jättefint!, jag är väldigt nöjd med min insats!

2008-09-29 @ 19:03:25

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0