"Jag tycker om dig ändå"

Idag var det extra mycket kaos å oreda i mitt rum, fattar inte att det går så himla lätt att stöka till, men sen tar det en hel evighet att få till nått som kanske skulle kunna kallas för ordning.
Fast antar att det alltid är mer eller mindre ett kontrollerat kaous i leksaksaffären  (som jag börjat kalla det (^^;)

hihihi Mälin ville veta hur mamma reagerade på min nya frisyr. Men det vart inte sån stor reaktion tycker jag. Det första hon sa när jag kom hem var i princip bara: "HAR DU KLIPPT LUGG !!!!!!!", sen dess har man fått lite småpikar här å där. Allt från t.ex. "Ja vad som hellst kan visst hända, du har ju klippt lugg" till "Du liknar en dagisfröken", men det är mamma i ett nötskal det. En annan kommentar var även "Ja, jag antar att man får stå ut med det" (som att det skulle vara hennes lugg haha) och "Det är tur jag tycker om dig ändå" ~ Det sistnämnda är för övrigt en fras som vi 2 alltid sa till varandra när jag var mindre (brings back old childhood memories) ~för det kanske inte alla vet om, men när jag var liten (fram tills typ jag gick i 4:an nånnting) så var jag en första klassens bitcherina som aldrig lyssnade etc etc. Antar att jag ändrat mig något sen dess ^^;  ....  eller... har jag :P

Idag var jag iaf i skolan hela dan...lyckades dricka 2 koppar kaffe innom loppet av mindre än 2 timmar å sen har jag gått å kännt mig som michelingubben  hela dan (>__<) Rekomenderas INTE!!!

Imorrn är det bara 1 statistik föreläsning att gå på .... hoppas den blir intressanktare än dagens föreläsnig.

Puss på er

ps, vet att jag varit APSEG på att ladda upp på bdb, ska  se vad som kan göras åt saken imorrn :D
  


Kommentarer
Postat av: määäälin

hiihii roliga kommentarer! när ska vi färga det?

2008-09-30 @ 10:32:49
Postat av: Karro

man vet aldrig, Tharanys första intryck kanske stämmde, hahah

2008-09-30 @ 22:51:06

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0