Hellu Hellu

Jaha, så har man börjat blogga då :P (hehe ser till att du har mer att gör anu Karro)

Fast kan ju förvarna er att jag är ganska flumm när jag skriver (med betoning på när för det blir väll mest när man har ork å lust) + min stavning suger, så det är bara nått som alla får leva med (speciallt jag :P)

Men men, idag var ganska slappt iaf.
Hade "Exercises" i 2 timmar, åt misslyckad paj tillsammans med Karro och spontanshoppade en rosa tröja på Gina (har kommit på att jag älskar spontanshopping <33)

Hålet i mitt högra öra känns av ibland också, hoippas att det är normalt.
Köpte nya örhängen också (ej spontanshopping, men kul iaf ^^) 
Mongofolket på MAX säger att man inte får ha örhängen i när man jobbar (vilket jag iofs vet) men vill inte hålla på å ta ur å sätta i örhängena hela tiden när det redan blöder :S
Så därför tyckte jag det var väldigt smart av mig att köpa mindre, diskretare små stjärnor istället som åtminstonne inte väcker lika mycket uppmärksamhet :P

Har förresten ingen aning om mitt nya abonemang fungerar eller inte...fick aldrig varken sms eller brev i posten ... Om det inte kommer nått imorrn går jag tillbaka å säger "INTE TACK" (!)

Kommentarer
Postat av: Karro

hmm, dåligt! Ingen tårta till dom inte:P

2008-09-09 @ 17:29:20
Postat av: Gök

wööö, linnea har börjat blogga :p

2008-09-09 @ 18:30:57
URL: http://segoflic.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0