Tanjoubi omedetou ~ Grattis !!

Firade Melissa i skolan idag.
Tharany hade med sig pizza (med tonfisk, ostron å räkor ^-^) å ifall nån inte skulle gilla pizza (VEM gillar inte pizza egentligen 0_o)hon hade iaf med sig coscos och pasta också, så det var bara att hugga in <333
Själv hade jag experimenterat ihop nån form av sockerkaka....fick lite kretik för att jag haft i för mycket socker (hehe) men men... 
Hihi Melissa vart så överaskad ^-^; men det verkade som att hon blev glad också, å det är det viktigaste XDD

~Gjorde amerikanska pannkakor till Per när jag kom hem - Ännu än gång experimenterade jag lite, hade kakao i lite av smeten (mindre lyckat resultat, nästa gång tar jag Oboy) å i en annan hade jag i kokos....(tror det vart bättre iaf ^-^;)

As for tomorrow

Drar in till skolan runt 1, nån som vill äta med mig då?? eller måste jag sitta där själv å känna mig mobbad? (T___T)´
Vi skulle väll kunna hitta på nått till kvällen sen :D 
Kleerup på S2 eller Falu-kåren kanske...känner för att göra nått, vill inte bara sitta hemma å dega XDD

Kommentarer
Postat av: Karro

Per uppskattade pannkakorna iaf? Gör jag det hemma så gnäller brorsorna (iaf Alle).. men men, desto mer till mig:P

2008-09-11 @ 22:28:56

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0