Götet dag 3 - Liseberg

Wohooo, vi tog lite sovmorron å jag väcktes av solen som sken in i rummet ^-^

Halv 1 bar det av till Liseberg, mötte Gök å hennes bror Samuel vid pressbyrån.
Om jag ska vara riktigt ärlig, var det länge sen jag hade så här roligt. (iofs har det mesta den senaste tiden varit underbart kul...jag är en lyckligt lottat människa) men idag var jag som barn på nytt!!!

De fick med mig på de mesta attraktioner, några av gångerna trodde jag verkligen att jag skulle dö (Uppsvinget, Kanonen och Balder) men alla visade sig vara aproliga <333 (I skrivande stund känns det även som att stolen jag sitter på plötsligt ska göra en loop...är alltså fortfarande lite snurrig hahah :P)
Nått som jag kanske ångrar lite att jag åkte (men som fortfarande var kanonkul) var "Flumeride". Påminnelse till nästa gång:  Åk ALDRIG vattenattraktion med mocka-stövlar och ullkappa, kännde mig som en dränkt bäver (men stackars Samuel blev ännu mera dränkt, så han hade det nog värre än mig) Men man torkade relativt snabbt i Slänggungorna iaf ^^;

åååh, vi var verkligen där LÄNGE!!!!!!!!  Vi bestämmde oss för att det kanske var dags att gå därifrån när klockan var ungefär halv 10 på kvällen, snacka om heldag XDDD

Imorrn ska jag vara männsklig väckarklocka till Gök igen, så vi inte missar tåget hem.
Yaaaay, den här mini-semstern har varit så HIMLA LYCKAD !!!!!!!

Gött mos!!!!!!!

Kommentarer
Postat av: Karro

oj, dom har alltså Flumeride öppen nu också, måste ju va svinkallt!?

2008-09-21 @ 00:24:43
Postat av: Gök

haha, jag borde anställa någon som får agera personlig väckarklocka åt mig. jag är ju helt hopplös när det gäller att vakna tidigt.



är lite piggare nu iaf. sov typ resten av bussvägen... här händer lite grejjer på Student-TV så man inte sitter still bara.. tror jag behövde detta.

2008-09-21 @ 18:35:21
URL: http://segoflic.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0