Götet dag 2 - Avenyyyyn

Åkte in till Chalmers tillsammans med Anna och fick uppleva både buss, spårvagn å hektisk morrontrafik :P
Satte mig i Studiehallen med min kära (not) Statistikbok medans Anna var på föreläsningar. Av en ren slump tittar jag upp när Jennie (SSAB kollega å barndomskompis) går förbi utanför. (Överaskande och trevligt återseende ^___^)

Kände mig lite "Borlänge-student under cover", men måste ju helt klart säga att atmosfären på Chalmers är TOTALT annorlunda mot lilla Högskolan Dalarna i Borlänge :P
Snacka om studiemiljö, med ett fik i varje hörn etc etc.. En skola jag mycket väl skulle kunna tänka mig att gå på (om det inte hade varit för att jag suger i matte å andra ingejörs-ämnen)

Sedan bar det av till AVENYYYN å andra självklara sevärdheter som te.x Nordstan, Poseidon (aka. Göta-Petter :P), SF-Bokhandeln (yaaaay) m.m.
HÄRLIG DAG !!!!!!!!!!!

Imorrn blir det heldag med Gök å Anna, Liseberg here we come (n____n)
De e gött !!!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0