Götet dag 1 - Ankomsten

Resan ner tog 2 minuter (n__n), satt å prata med Linda om allt mellan himmel och jord, vilket iofs kan ha stört vissa människor runt om kring, men vad gör väll det egentligen haha här delar man gärna med sig av sitt privatliv till främlingar ^^

Haha men har lovat att inte prata om DuVetVem på hela helgen heheh får se hur det går.

Har iaf anlänt till Annas lägenhet i Lunden ( wiiie jättefin å jättemysigt btw)
Blir tidig morron imorrn, ska till Chalmers å ha lite seriöst akademiskt pluggande (mohaha) Sedan blir det lite sighsing också wiihoo AVENYYYYYYN ^_^;

Väntar spänt på kort från Beach-Partyt från Borlänge kåren också XDDDD


Kommentarer
Postat av: Gök

två minuter. haha.. jag tyckte det kändes som två timmar... sådär lagom! .. betyder detta att jag är roligare att vara med än dig? eftersom tiden med mig gick fortare än tiden med dig? hm... det blev en komplicerad mening, men jag tror du förstår. haha :D

2008-09-19 @ 00:58:27
URL: http://segoflic.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0