Blää

Har varit seg påatt uppdatera härden senaste tiden, skyller på att jag har varit tvungen att plugga till statistik duggan, men egentligen är det nog mest bara vanlig lathet.

Igår var det en bra dag iaf. Var i media huset i Falun å kollade på en apsnygg halv-Japan som fanns med på filmen som Linda jobbade med (hihi  ^^ ) <333
Såg Nattas spelning i Falun också, andra spelningen på Stortorget var absolut bäst. Folk stannade t.o.m upp för att lyssna XDDD
Fast för alla var inte dagen lika bra. Jag gjorde duggan, men typ hela min klass hade misstagit sig på tiden för de hade ändrat schemat dagen innan. Hur kan de egentligen tro att ALLA ska kolla fronter dagen innan. För min del var det bara ren tur att jag kollade (ville egentligen veta vilket rum duggan skulle vara i så jag inte var helt förvirrad)

Har nyss pratat med Tharany om hur det gick igår å hon säger att Ola inte låter dem göra provet senare (T__T) USELT !!!! 

Blää måste sticka iväg till jobbet nu iaf, bara 5 timmar idag (yaaay) men imorrn är det 8 långa tråkigatimmar >___<
Fast det är spa-kväll hos Natta iaf....och kanske en make-over (0___o) Hjälp vad jag är rädd för förändringar (0___o)!!

Kommentarer
Postat av: Karro

Ola är kass!

hehe, här är det makeover på G ;D

2008-09-27 @ 14:46:53

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0