Regn~

Unnade mig själv en sovmorron idag efter gårdagens oktoberfest-festligheter :P
så fort jag kastade ett öga på regnet utanför, så bestämmde mig snabbt för att inte orka åka in till skolan å vara duktig idag.
Men jag har tro det eller ej lyckats vara ganska duktig hemma också ^^
 
Fast jag önskar att det kunde sluta regna nån gång. Det har varit ganska mycket av den varan den senaste tiden (åtminnstonne känns det som att det har legat i luften under en lång tid
Vädret gör mig faktiskt en aningens deprimerad....å ännu mera deprimerad lär jag väll bli nästa vecka (>_<) då det är "Love tema" på kåren....MEN eftersom jag har otroligt låga förväntningar så kanske kanske det kommer bli kul iaf (^_^)

hehe det gäller att tänka positivt fast man tänker negativt

Inte blir det bättre av att jag måste jobba imorrn också, men sa till min chef när han ringde att jag inte hinner jobba extra på söndan också.

Regnet har fört med sig något som är en aningens positivt iaf, för trotts allt mitt klagande så är nog ändå regn ganska mysigt och det har gjort att jag vill börja måla igen. 
Så fort jag hittar rätt motiv som kan ge mig inspiration (och när jag finner tillräckligt med tid för att verkligen kunna koncentrera mig) så ska jag nog börja igen XDD


http://www.veoh.com/videos/v2088546cpsChRra
 

ps. av nån anledning funkar det inte att lägga in videoklipp (>_<) så dom som är intresserade får nöja sig med länken så länge :)


Kommentarer
Postat av: Gök

höst gör mig alltid deprimerad.. mer eller mindre..



haha. jag funderar nästan på att skippa kårkvällen.. äckel love-tema :p

2008-10-04 @ 03:25:49
URL: http://segoflic.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0