Reminence~

Lugn dag idag, som jag känner att jag faktiskt behövde.
Mina fingrar känns fortfarande svällda sen igår (var satt i Pommesen i 8 timmar igår, vilket sliter en del på händerna kan man ju säga)
Slog ihjäl 2 timmar med att se gamla avsnitt av Salve (köpte en samlings DVD för ett tag sen) haha det är så barnsligt så man bara måste tycka om det XDD

Som nog alla vet är min musik-smak ganska varierad (vissa kallar min musiksmak för konstig, medans jag väljer att kalla den omväxlande ^^)
Vad jag lyssnar på brukar ofta gå i perioder.  Som t.ex före å efter Miyavi konserten var det EXTREMT mycket Miyavi, lika före å efter Kaggra, konserten.
Men senaste perioden var det tro det eller ej lite av en "svensk/amerikansk" period med mycket "icke-japansk" musik som spelades.
Men de senaste 2-3 dagarna har jag nog kommit in i en Gackt period.
Gackt är för dom som inte vet, typ den första som jag började lyssna på när vi pratar om JRock/pop - Vilket gör honom till en av mina absolut största favoriter <333

Om jag skulle få gå på en Gackt konsert skulle jag nog inte bara gråta när han kom in på scen - skulle nog lyckas gråta mig igenom hela konserten + minst hela dagen efteråt, efter chocken att ha sett honom ^^; haha helt ärligt tror jag nog jag skulle göra det :P


(STORT + till honom för att han är så jäkla snygg också (n_____n)!! )

Det jag ville komma till var att jag typ glömmt hur bra han är !!!!!!!!
Wiiie, hans låtar är underbara <333
Kollade upp översättningarna på några av hans texter idag,  t.ex."Death wish" och "Hoshi no Suna" vilket fick mig att tycka om dom ännu mera.
Ofta sorgsna, men otroligt vackra !!
  
Längtar föresten massor till premiären av hans nya film "Bunraku" då han spelar mot både Josh Hartnett och Demi Moor (de ni, det är stort ^-^)

Imorrn är det skola igen, men jag har fortfarande lite kvar att läsa på trök-kapitlet i statistik boken...
Natti-natt på er (n__n)!!


Kommentarer
Postat av: Gök

haha, töntigt att lipa för att man ser en kändis :D :D

du får lipa när du ser halvjapanen i jönköping istället :P

2008-10-06 @ 00:08:12
URL: http://segoflic.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0