Grispasset

Hahaha trodde först det var ett skämt.
Var inställd på att jobba 5 timmar (18-23) på MAX igår, men ack så fel man kan ha (0_o)!!
Alex började prata om att ställa tillbaka klockan eftersom det ju är den dagen för sånt idag, å jag skämtade att det behövde ju inte jag bry mig om, EFTERSOM jag slutar klockan 11......Alex enda kommentar på det var: "Är du säker på det" :P

GAAAAAAAAAAAAAAAAH Vid löningshelg är mitt pass = Stängning  -  så istället för att ha ett lugnt pass å kunna gå hem å slappa lite, kanske t.o.m hinna plugga lite, fick jag ett riktigt grispass fram till drygt 04,35 (>__<)` kan tilläggas att när jag väl kom hem hade jag svårt att sova för det gjorde så ont i ryggen (MEN) som tur var så fick jag ju en extra timme pga det där med tidsinställningen iaf ^^ Å när lönen kommer jag bara att se positivt på saken :P

Måste även lägga till att jag har värdens bästa kompisar <333
Ringde till Karro å beklagade mig lite över min situation, efter någon timmas arbete, kom Gök å Magnus "på order" av Karro att gå å hälsa på mig (n__n)!! Det pigga VERKLIGEN upp!!!!
 Andra bekanta ansikten var William & Co (Tvillingarna) Krille (en gammal granne som också sommarjobbat på SSAB) och det var säkert några mer man känner igen till utseendet bara.  

FAST som sagt....det hade varit bättre att ha fått varit ledig dagen efter iaf, men istället ska jag upp direkt å jobba 16-23 (!)
Hur fasiken ska detta gå. Hoppas att det kommer finnas saker att göra hela tiden så att tiden kan gå snabbt.

Om jag inte kommer till skolan på måndag, kommer det vara för att jag krymt ihop till en liten darrande hög på golvet :P

Kommentarer
Postat av: Gök

haha, lägg av nu :P vi följde inte karros order. jag sa ju faktiskt nej till henne, då både jag o magnus precis hade käkat och ingen var hungrig. men efter nåra timmar blev ju den där magnus hungrig(fast jag tror att han egentligen bara ville träffa dig, höhö), så han lyckades övertala mig att följa med :d

2008-10-26 @ 12:54:48
URL: http://segoflic.blogg.se/
Postat av: Karro

haha, är bara Gök som vägrar erkänna att hon tar order från mig:P

2008-10-26 @ 16:50:21
Postat av: Hanna

Vill du bli veckans blogg? Jag väljer ut en vinnare runt klockan nio ikväll. Lycka till :)

2008-10-26 @ 16:53:35
URL: http://honhannah.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0