Tyck synd om mig!!!!!!!!

Sitter i skolan å känner hur alvedonen börjar gå ur kroppen.
Egentligen så mår jag ganska ok, men jag gillar också att klaga
TYCK SYND OM MIIIIIIIG !!!!!!

Har iaf läst färdigt i princip det jag ska i båda ämnena (huraaaay)
Så nu har jag drygt en månad på mig att räkna på uppgifter inför provena.
MEN (!)
Jag vet hur jag brukar vara, eftersom jag har läst det jag ska, så brukar det kännas som att jag inte behöver göra uppgifterna....inte förens det bara är några dagar kvar tills provet.
DÅ FÖRST kommer jag på att det är en massa uppgifter som jag måste göra för att ens ha en chans.
Så den här gången när jag faktiskt läst mycket i förväg och också kommit till insik med hur jag jämt brukar göra, då kanske kanske kommer jag att verkligen kunna ta hela månaden på mig att plugga uppgifter ^^;
(Hängde ni med på min fantastiska tankegång ??)

Min "rena vecka" går förresten inge bra.
Hade bestämt mig för att inte äta godis och annat onyttigt (kårkvällen räknas inte :P)
men redan igår (måndag) satt jag ändå där med en bulle i ena handen å en kopp glass i den andra.  
Känner nu att jag helst av allt skulle vilja gå förbi Kupolen å köpa mig en mjukglass på vägen till bussen också (jobbigt)
Å eftersom jag är lite småförskyld, kunde jag inte heller  gå till gymmet idag.
Ska göra mitt bästa av den här veckan å sedan ta riktiga nya tag till nästa :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0