STICK & BRINN !!

Hela dagen idag känndes jättekonstig !! Somatt man var lite i obalans lixom
Var egentligen menat att jag skulle åka med Karro till Pärlan,men pga min slöhet så blev det inte så (jag är lessen)

Var hemma istället,försökte göranått nyttigt på statistiken (eftersom jag har cp provet NÄSTA VECKA 0_o)
MEN
Jag tog mig i kragen å mailade både till Stockholm och Göteborgs  universitet om både japanska sommarkurser och möjlighet till examens arbete.....har redan nu börjat blivit nojig över det där arbete som måste göras >__< 

Det blev iaf lite fika och stickning/virkning på Waynes tillsammans med Natta. Den här gången var det jättemånga som var där å stickade. Hihi jag var den enda som virkade ^^; 
Fast folk blev nog lite imponerade iaf när jag visade bilder på mina gosingar som jag har gjort <333
Fast gubben jag arbetar på nu kommer med största sannorlikhet att bli klump-fot ^-^;  Tror jag måste ta upp å göra om lite...men det fr bli till nästa gång, nu måste jag plugga (>.<)´

Mata ne~ 

*Ps, jag är inte oföskämd med min blogg titel, det är bara namnet på sticknings-föreningen :P

Kommentarer
Postat av: Karro

Pärlan får vi ta en annan gång:)

2008-10-16 @ 20:34:15
Postat av: nath

haaha just det! med alla utrupsstecknen som blev man lite orolig. men phu skönt att det inte var så! då!



kram

2008-10-19 @ 16:36:50
URL: http://nmoll7.blogg.se/
Postat av: Karro

skippa statistik helvetet ett tag och skriv ett blogginlägg människa! jag har ju inget att läsa längre:(

2008-10-21 @ 22:21:13

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0