LM.C

Idag har varit väldigt lugn, känns bra för jag är inte precis 100% kan man säga.
Hade tänkt mig att försöka få åtminnstonne 7 timmars sömn idag,så om det ska lyckas måste jag gå å lägga mig om mindre än 1 timmer...hellst måste jag va i vågrät redan innom 1 halvtimme... MEN
 Först måste jag höra mig för lite....

FINNS DET NÅN SOM SKULLE VILJA HÄNGA MED MIG PÅ   LM.C   KONSERTEN FREDAN den 7:e FEBRUARI

Dom är verkligen superbra (ok ja dom är ett japanskt band,men låtarna är VERKLIGEN medryckande)
Lovar att inte börja gråta som jag gjorde på Miyavi å Kagrra, konserterna ^-^;

Det är biljettsläpp nu på måndag den 13:e å dom kommer sälja slut snabbt (i Finland tog dom slut på en gång så det är FÖRST TILL KVARN som gäller)
Om nån skulle vilja va så SUPERGULLIG, säg till (n___n)  

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0