Hörni, Jag saknar ER !!

Detta inlägg är tillägnat Karro eftersom hon kom ihåg mig å ville ha nått att läsa (n__n)

Naaaw, kanske bara gått nån dag sen jag träffade alla, men det känns seriöst som alla glömt bort mig *snyft*
Plugget inför statistik helvetet jusst nu gör verkligen att mitt humör är ganska lågt. 

Piggade upp mig lite med att göra rolig mat till imorrn. En äkta bento box <33 

Ååh(!) höll på att glömma, är medlem på Klubb Kiwi nu, så om det är folk som har tid å lust skulle vi ju kunna gå dit, annars planerar jag att gå på Bio (med eller utan sällskap :P) skulle va trevligt att hitta på nått för att fira att jag är fri från Statistik Helvetet (hoppas hoppas jag slipper omprov!!)......Fast iofs, helgen kommer ju bli sådär lagom kul.
Det är bara att kasta sig in i "Financial Accounting helvetet" vilket jag FORTFARANDE inte gjort en enda uppgift i än....börjar bli orolig + att jag måste jobba kvällskift på MAX både lördag å söndag vilket är = Fyllerush (>__<)`

MEN jag lär väll ta mig igenom det också någorlunda helskinnad :P

Kommentarer
Postat av: Gök

frågan är om man ens hinner få hem sina medlemskort innan det är dags.

jag tycker hela grejjen med klub kiwi suger. jag såg så fram emot det senast.. blev medlem o allt. men inget kort har ännu dimpat ner i brevinkastet.

2008-10-22 @ 10:46:14
URL: http://segoflic.blogg.se/
Postat av: Karo

Natta fick sitt kort igår iaf Gök:)

2008-10-22 @ 10:54:44

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0