GAMBARIMASU!!!

(0_o)       GAMBARIMASU     (@_@)      GAMBARIMASU     (>_<)    GAMBARIMASU     (#__#)

Imorrn (idag) är det "Financial Accounting exam"  - -  Har pluggat som en liten gris de senaste 2 dagarna eftersom jag tidigare bara fokuserat på Statistiken, å sen trodde man ju att man skulle ha 4 dagar på sig att förberedasig inför nästa prov, men eftersom det dök upp så mycket arbete i helgen, hade jag helt enkelt ingen riktig tid till att verkligen försöka sätta mig in i det hela på ett sånt sätt som jag hade velat gjort inför det här provet. Tack Gode Gud att jag läst företagsekonomi i Gymnasiet (Även om det var för Pasterhouf...eller hur man nu stavar den lilla valrossens namn)  Om jag inte gjort det iaf, så hade det nog varit totalkört nu, men det kan KANKSE finnas en liten strimma hopp (Om inte  Jonatan den lata fan bestämmt sig för att för en gångs skull vara seriös till vårat prov å ger oss nått som man inte fattar ett skit av >__<)

Iaf, det får gå som det går, å känner jag att "Nej (!) Det här funkar inte" så svarar jag inte på frågorna - går där ifrån - å gör omprovet i November istället. Då får jag längre tid att träna + att jag då har 2 prov att träna på ^-^ hihi jag är då bara för himla smart ^^


Mata ne

(0_o)       GAMBARIMASU     (@_@)      GAMBARIMASU     (>_<)    GAMBARIMASU     (#__#)

Kommentarer
Postat av: Karro

men Linnea, inte kan man väl kalla han för en LITEN valross?? :D

2008-10-29 @ 19:40:01
Postat av: Gök

men är det inte bättre om du klarar provet nu, och i november har du bara ETT prov att träna på? vi vet alla hur det går med att skjuta upp saker o ting här i livet. jag tycker du ska försöka svara på så många frågor du bara kan iaf.

2008-10-29 @ 19:43:26
URL: http://segoflic.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0