Duktiga, utråkade jag

Jaha, då sitter man här då ....
Inget prov att plugga till...VA SKA JAG HITTA PÅ NU DÅ ????
 
Igår var jag i vågrät position i princip hela kvällen å såg på serien Stand Up!
 

(Btw, så jäkla rolig så det är bara inte sant, japaner är inte kloka (^___^) serien är också rätt så mycket pervers :P fast på ett jäkligt kul sätt)

Idag var jag duktig å gymmade också, känndes faktiskt skönt att få springa av sig lite ^^ Ska verkligen försöka få in det här som en vana,åtminstonne 1-2 ggr i veckan iaf (!)
Motivation till att gå dit är också att de säljer TROCADERO karameller i maskinen utanför. (Står på förpackningen"Säljs enbart i Norrland" så det är inte nått som man kan traska in i vilken affär som hellst å köpa)" -- Iaf, finns det nått som påminner om sommar, så är det ändå TROCADERO karameller <33
Fast, dom ska väll egentligen inte ingår i mitt försök till ett sundare leverne, men men ^^´

IAF, funderar på att ÄNTLIGEN sätta fart på måleriet igen. Vill försöka göra nått som inte har med att ligga-framför-datorn-å-se-på-film, att göra (!)

Imorrn
, är det nån som kanske vill fika med mig på Waynes eller liknande (n__n)
Hör av er isf !!


Kommentarer
Postat av: Karro

pervers på ett kul sätt låter ju som nått i min stil:D

2008-10-30 @ 19:45:59

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0